Thursday 24 January 2013

Fuuuuu!

Hep seviniyorum ya, övünüyorum işe yürüyerek gidip geliyorum diye. Bu sabah yine bir elit ofis personeli gibi giyindim, çıktım evden.
Tam bir Manhattan!lı gibi sol koluma astığım pespembe şemsiyem ile elimde zencefilli bişili bir bitki çayı var.
Sağ elimde de telefon. Her sabah olduğu gibi BK ile konuşuyorum.
Heyecanlı bir şeklide hayallerimden bahsederken, vıjjt düştüm.
İşte şu sarı noktada! Tam ana cadde yanında! 
Sol elimdeki koca kapalı termos bardak zemine oturdu, sanki masanın üzerine nazikçe bırakırmışsın gibi. Sol ayağım altıma girdi. Bir yandan da telefonda sakince "düştüm, düştüm ben" diyorum. BK şoka girdi sanırım, ses yok. Sonra "düştüm ben" dedim tekrar.

Ayağa kalktım. Baktım çizgi romanlı çorabım yırtılmamış. Zemin kaygan ama üzerimde herhangi bir düşme ibaresi yok. Kendime kızdım, neden telefonda konuşuyorum diye. Kapattım telefonu nazikçe.

Sonra da, elit ofis personeli mi kalmadı, topuklu çizme mi, Ank'ra'nın kaygan kaldırım taşları mı?! Zaten sabah fark ettim kayıp düşebileceğimi, tıpkı bir Geyşa gibi minik adımlarla yürüyordum. 

Ofise gelince de, belediyeye şikayet ettim. Belimdeki hafif sızı ciddileşirse, dava açacağımı da ilettim. 
Dün de yaya geçidinden geçen biz bir avuç yayaya, yine aynı yerde hızla gelip, korna ile çekilin ikazı yapan taksi sürücüsünü şikayet etmiştim.

Ofisteki arkadaşlarım "çok protest bir insansın, sanki Avrupalıymışsın gibi" dediler. Cevabım şöyle oldu: "ben dünyayı değiştireceğim!"

Görünür bir hasar yok.

Neyse siz çoraplarıma bakın, ben de Pinky & The Brain misali, plan yapayım.


7 comments:

  1. hii bayıldım çoraplara, düştüğünü filan unutuyordum neredeyse.
    sakince anlatışından sakince ayaklandığını düşünüyorum.
    dizlerimin durumundan ötürü çok korkarım düşmekten.
    bu arada sana haber vermeye de gelmiştim aslında ben birkaç Dikili manzarası ekledim.
    sevgiler.

    ReplyDelete
  2. Oturur gibi düşüp, çok rahat kalktım :) Komikti aslında.
    Fotoğraflara baktım ve güzel bir yorum yazdım! :)
    Umarım görüşürüz.
    Sevgiler!

    ReplyDelete
  3. Nokta koordinasyon çok güzel olmuş.

    Geçmiş olsun.

    ReplyDelete
  4. Ay Ankara'nın o kaygan parke taşlarında az mı buz pateni yaptım, bilmez miyim.. Ne olursun dikkat et, nüfus planlaması niyetine koymuşlar resmen o malzemeyi kentin dört yanına.. Burası da buzzzz, sabah işe giderken yürüyeyim dedim, kaşlarım kırağı çalmış!
    Bu arada çorap süper, kaçmaması iyi olmuş :D

    ReplyDelete
  5. bak bi başkent han'fendisi gibi düşüp kalkmışsın, termosun bile dökülmeden. bu çorapları çok seviyorum, yırtılsalardı üzülürdüm :)

    ReplyDelete
  6. Çorabı kurtardık kızlar!!

    ehehe

    Ceren lütfen dikkatli olur musun? Bu karda kışta! cık cık cık.

    Başkent hamfendisi gibi de kalktım Fermina'nım. Bu kadar mı elit olunur?!

    ReplyDelete